Skip to content Skip to footer
© Wytse Kloosterman

In 2014 en 2015 mocht ik op een bijzonder avontuur. Samen met 36 jeugdleden en 3 andere volwassenen als begeleiding (en samen…

© Wytse Kloosterman

Kalender als bedankje met er op sprekende foto’s, de belangrijkste dagen en alle verjaardagen.

© Wytse Kloosterman

‘Ik heb het nog nooit gedaan dus ik wil het wel proberen’. Als deze zin op een project van toepassing is, dan wel deze! Dit is van dat werk wat ik toevallig tegen kwam, via via, via Twitter nog wel…

© Wytse Kloosterman

In 2014 en 2015 mocht ik op een bijzonder avontuur. Samen met 36 jeugdleden en 3 andere volwassenen als begeleiding (en samen…

© Wytse Kloosterman

Toen kinder- en jeugdpsychiater Petra Snijder voor zichzelf ging begonnen was ze opzoek naar een bijpassende huisstijl. Daarnaast wilde niet alle werkzaamheden van drukwerk, online etc. erbij hebben. Samen hebben we gezocht naar de goede balans in toon en uiterlijk in het logo, de kleurstellingen en de communicatie!

© Wytse Kloosterman

Een fotoboek naar aanleiding van de inhuldiging van Koning Willem-Alexander. Vormgeving in koninklijke stijl. In serie met het boek “Het Heeft Hare Majesteit Behaagd”.

© Wytse Kloosterman

Een foto en verhalenboek ter gelegenheid van de lintjesregen van 2012. Dit alles met een koninklijke vormgeving.

© Wytse Kloosterman

Reisverslagen, foto’s en Tweets verwerken tot een overzichtelijk en goed vormgegeven reisboek.

© Wytse Kloosterman

Radio interview’s op omroep Fryslan en RTV Oost over de actie tegen de Dr Bibber regel in het langebaan schaatsen. 

© Wytse Kloosterman

Afstudeer video Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, Communication- and Multimedia Design. Video samenvatting van een onderzoek naar community fansite’s. 

© Wytse Kloosterman

Een scouting weekend met als thema: Wie is de Mol? Het weekend werd volledig is stijl georganiseerd inclusief test en video opnames.…

© Wytse Kloosterman

Bouwservice de Oude Vlier wilde het anders gaan doen. Na jaren bij een groot bouwbedrijf gewerkt te hebben merkte hij dat het niet meer om de klanten ging, niet meer om het contact en om de kwaliteit. Deze basis wilde hij weer leggen in z’n eigen bedrijf. De huisstijl moet dit uitstralen.